DOBRY WZÓR 2015 - NOMINACJA LUSSO TIVOLI
2015-07-07
Płyty Lusso Tivoli zainspirowane dyskretną elegancją trawertynu są wytwornym i szykownym elementem przestrzeni. Ich szlachetna, sprawiająca wrażenie szlifowanej powierzchnia oraz ostre, harmonizujące krawędzie wpisują się w klasyczną i nowoczesną architekturę. Już sama nominacja płyt Lusso Tivoli do Konkursu jest wyróżnieniem i nagrodą.



Dobry Wzór to wydarzenie organizowane przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki. Już po raz dwudziesty drugi jurorzy będą wybierać najlepiej zaprojektowane produkty. Dobry Wzór to marka znana przedsiębiorcom, projektantom i konsumentom. Laureatów edycji Dobry Wzór 2015 poznamy 22 października br. podczas uroczystej gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego. Nagrodzone produkty będzie można oglądać w dniach 22.10 – 29.11.2015 na wystawie w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.



 



Instytut Wzornictwa Przemysłowego



Jest jedyną w kraju instytucją o statusie jednostki naukowej oraz Centrum Badawczo - Rozwojowego, zajmującą się systemowo wzornictwem i prowadzącą działalność na rzecz poprawy – poprzez stosowanie wzornictwa – innowacyjności i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.



Promuje wzornictwo jako strategiczny kierunek innowacji polskiej i europejskiej gospodarki. Organizuje wystawy i konkursy, na których prezentuje innowacyjne produkty i dobre praktyki wzornicze. Wspiera rozwój i doskonalenie zawodowe młodych projektantów m.in. poprzez program stypendialny przeznaczony dla studentów i absolwentów uczelni kształcących w kierunku wzornictwa.



Instytut prowadzi badania w obszarze wzornictwa. Przygotowuje ekspertyzy i raporty z obszaru wzornictwa, ergonomii, szeroko pojętych zjawisk kulturalnych, rynku, konsumenta, trendów wzorniczych i materiałowych. Obserwuje i bada zależności zachodzące w danym obszarze, oraz formułuje prognozy dotyczące określonego zjawiska.



Instytut Wzornictwa Przemysłowego posiada ponad 60-letnie doświadczenie w upowszechnianiu i zarządzaniu wzornictwem oraz rozwojem nowego produktu.


powrót do listy