dachoratka
Strona główna Aktualności Jak zmienia się „świat obsługi klienta”?
Stolarka budowlana
Pokrycia dachowe
Izolacje budowlane
Materiały budowlane
Zapewniamy transport
i rozładunek
więcej...  
Dromet
Euro-Mix
Topex
Braas
wiecej...  
Nike Air Jordan XXX White Black Wolf Grey Galaxy Retro 2016 811006-101 sz 9.5 BRAND NEW Jordan V Wolf Grey Graphite Metallic Size 10 Nike Air shoes Retro 5http://www.top-jordans.com Nike Air Jordan 6 Sport Blue Sz 12 Retro 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 13 14 15 17 23 45Nike Air Jordan 11 XI Retro 72-10 Size 10.5 Brand New Jordan Gym Red 12scheap jordan shoes Nike Air Jordan XII Retro 12 Flu Game 2016 Black Varsity Red 130690-002 size 11Nike Air Jordan V 5 White Fire Red Black 23 136027-120 US 12 AJ5 4 3 2 1 Nike Air Jordan 1 Pinnacle Vachetta Tan 705075 201 sz 8cheap jordan shoes for sale Nike Air Force 1 '07 BRED Jordan Black Red 9.5UK NEW! Basketball Trainers RARENike Jordan Super.Fly 5 X V Blake Griffin Blue Infrared 23 Basketball 850700-404 Air Jordan 1 Pinnacle "Pinnacle" - 705075 130 - 2015cheap jordans Size 10Men's Air Jordan Retro V 5 Metallic Size 7.5 Nike Air Jordan 12 Retro [130690-600] Basketball Alternate Red/White-Blackcheap jordan shoes for sale Authentic 2001 Nike Air Jordan XVI Original Size 12.5Nike Air Jordan Retro III Fire Red Shoes 2013 Sz.11.5 NICE!! NIKE JORDAN MELO M9 DS YEAR OF THE SNAKE SZ 11cheap jordan shoes 2010 Nike Air Jordan Flint 13 Size 10 vvvvnds og all message For PaypalNike Jordan CP3. VIII 8 / AE X Chris Paul Mens Basketball Shoes Sneakers Pick 1 Jordan 3 Black Cement 2001 UK 9.5cheap jordans for sale 2004 Air Jordan 2 White/Blk/Red Size 9 UsedNike Air Jordan Retro 4 OG Basketball Shoes 840606-192 Size 9.5 Nike Air Jordan Gym Red 12 XII Retro Alternate White Cherry 130690 600 Size 11.5cheap jordans for sale Nike Jordan 5 AM Black White Air Max Mens Basketball Shoes Sneakers 807546-010Johnny Kilroy Air Jordan 10 Nike Air Jordan Retro 12 Gym Red sz 13 Master French Flucheap jordans for sale Nike Air Jordan 12 Retro White/French Blue-Metallic Silver-Varsity 130690-113
Jeżeli jeste?zainteresowany promocjami i ofertami specjalnymi - dopisz swój e-mail.
 
Aktualności
Jak zmienia się „świat obsługi klienta”?
2015-12-10

Liderem aktualnie obserwowanych zmian jest sektor bankowy. Powszechna staje się obsługa przez tzw. „wirtualnych agentów”, za którymi coraz częściej stoi inteligentny program komputerowy, „zastępujący” człowieka (tzw. awatar). Takie rozwiązanie ma wiele zalet: program zapewnia stałą wysoką jakość w udzielnych odpowiedziach (ten sam poziom jakości i wiedzy w przypadku każdego kontaktu), nie choruje, nie ma „gorszych dni” a jednocześnie (w czasie rzeczywistym) jest w stanie obsługiwać nawet kilkunastu klientów. Czy kontakt z takim awatarem daje taki sam poziom satysfakcji dla klienta jak rozmowa z człowiekiem?

Już w ubiegłym roku podczas eksperymentu, w którym grupa międzynarodowych ekspertów zadawała sekwencyjnie pytania w relacji do kolejnych odpowiedzi wirtualnemu programowi, przeszedł „on” pozytywnie test Gallupa, który identyfikuje efektywne wykorzystanie wrodzonych talentów przypisanych człowiekowi. Czy to oznacza, że program zastąpi człowieka?

Eksperci postrzegają rozwój technologii w kontekście zmian społecznych. Pokolenie wychowane w erze komputera, stałego dostępu do Internetu stanowiącego podstawę wszelkich form komunikacji, powoli wkracza na rynek pracy i stawia naturalne dla niego oczekiwania zmian.

Na szczęście prognozowana śmierć tradycyjnego modelu call-center opartego na telefonii i kontakcie z człowiekiem nie nadchodzi. U podstaw tego stanu rzeczy jest inteligencja emocjonalna, która oprócz profesjonalizmu konsultanta, pozwala budować trwale więź z klientem, dając mu w pełni uzasadnione poczucie unikatowego i indywidualnego podejścia firmy do wspólnych biznesowych relacji.

W mojej ocenie, narzędzia i technologie będą bardziej wspierać preferowane kanały komunikacji, np. ułatwiać identyfikację klienta czy uzupełniać rozmowę obrazem wideo. Jednocześnie od konsultanta biura obsługi będzie wymagana jeszcze większa specjalizacja i umiejętności wyprzedzania potrzeb klientów. Z dużą satysfakcją odbieram, że takie kierunki są aktualnie realizowane w Centrum Obsługi Klienta CEMEX, w których rozwoju mam przyjemność współuczestniczyć.
autor: Krzysztof Mogilnicki
Krzysztof Mogilnicki jest specjalistą w obszarze zarządzania procesami sprzedaży i optymalizacji szeroko pojętych systemów, wspierających pracę służb handlowych w tym programów zwiększających ich motywację oraz efektywność pracy. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem i zabezpieczeniami umów handlowych, skutecznej komunikacji oraz mechanizmów budowania relacji z klientami. W CEMEX Polska od 15 lat, obecnie na stanowisku Kierownika Zespołu Zarządzania Relacjami z Klientem w Pionie Handlowym. Interesuje się prawem, socjologią, marketingiem politycznym, technologiami IT, modelowaniem procesów biznesowych w tym CRM, rozwojem innowacyjnych narzędzi e-sprzedaży oraz komunikacji. Hobby: lotnictwo, jazda konno i na rolkach.

powrót do listy
 
Kleje
Zaprawy
Pustaki ceramiczne
Okna drewniane
Profile faliste
wiecej...  
Okna drewniane
Profile faliste
Pustaki ceramiczne
Fondaline - Charakterystyka
Zaprawy
wiecej...  
więcej...
Strona główna O firmie Oferta Usługi Promocje Katalog firm Technologie Porady budowlane Forum dyskusyjne Galeria Kontakt
Copyright © FELIX 2006
Wykonanie: 2M SYSTEM