dachoratka
Strona główna Porady Nowe trendy i technologie w obsłudze klienta
Stolarka budowlana
Pokrycia dachowe
Izolacje budowlane
Materiały budowlane
Zapewniamy transport
i rozładunek
więcej...  
Suprabit
Firma Kurek
Beam
Dospel
wiecej...  
Nike Air Jordan XXX White Black Wolf Grey Galaxy Retro 2016 811006-101 sz 9.5 BRAND NEW Jordan V Wolf Grey Graphite Metallic Size 10 Nike Air shoes Retro 5http://www.top-jordans.com Nike Air Jordan 6 Sport Blue Sz 12 Retro 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 13 14 15 17 23 45Nike Air Jordan 11 XI Retro 72-10 Size 10.5 Brand New Jordan Gym Red 12scheap jordan shoes Nike Air Jordan XII Retro 12 Flu Game 2016 Black Varsity Red 130690-002 size 11Nike Air Jordan V 5 White Fire Red Black 23 136027-120 US 12 AJ5 4 3 2 1 Nike Air Jordan 1 Pinnacle Vachetta Tan 705075 201 sz 8cheap jordan shoes for sale Nike Air Force 1 '07 BRED Jordan Black Red 9.5UK NEW! Basketball Trainers RARENike Jordan Super.Fly 5 X V Blake Griffin Blue Infrared 23 Basketball 850700-404 Air Jordan 1 Pinnacle "Pinnacle" - 705075 130 - 2015cheap jordans Size 10Men's Air Jordan Retro V 5 Metallic Size 7.5 Nike Air Jordan 12 Retro [130690-600] Basketball Alternate Red/White-Blackcheap jordan shoes for sale Authentic 2001 Nike Air Jordan XVI Original Size 12.5Nike Air Jordan Retro III Fire Red Shoes 2013 Sz.11.5 NICE!! NIKE JORDAN MELO M9 DS YEAR OF THE SNAKE SZ 11cheap jordan shoes 2010 Nike Air Jordan Flint 13 Size 10 vvvvnds og all message For PaypalNike Jordan CP3. VIII 8 / AE X Chris Paul Mens Basketball Shoes Sneakers Pick 1 Jordan 3 Black Cement 2001 UK 9.5cheap jordans for sale 2004 Air Jordan 2 White/Blk/Red Size 9 UsedNike Air Jordan Retro 4 OG Basketball Shoes 840606-192 Size 9.5 Nike Air Jordan Gym Red 12 XII Retro Alternate White Cherry 130690 600 Size 11.5cheap jordans for sale Nike Jordan 5 AM Black White Air Max Mens Basketball Shoes Sneakers 807546-010Johnny Kilroy Air Jordan 10 Nike Air Jordan Retro 12 Gym Red sz 13 Master French Flucheap jordans for sale Nike Air Jordan 12 Retro White/French Blue-Metallic Silver-Varsity 130690-113
Jeżeli jeste?zainteresowany promocjami i ofertami specjalnymi - dopisz swój e-mail.
 
Porady
Nowe trendy i technologie w obsłudze klienta
2015-12-08

Czy kontakt z „wirtualnym doradcą” daje taki sam poziom satysfakcji dla klienta jak rozmowa z człowiekiem? Jak może wyglądać przyszłość w obsłudze klienta i które procesy warto automatyzować. Nasi eksperci zdradzą tajniki profesjonalnej obsługi i budowania relacji z klientami. Dołącz do dyskusji już w czwartek (10.12.2015) on-line na Forum.

Na Forum Dzień z Ekspertem i dyskusja na temat perspektyw wdrażania nowych technologii w obsłudze klienta. Z jakich rozwiązań można korzystać, aby oferować klientom usługi na coraz wyższym poziomie i sprostać wyzwaniom, na stale rozwijającym się rynku nowoczesnych technologii. Jak będzie wyglądała przyszłość w obsłudze klienta i czy nastąpi całkowita automatyzacja z wykorzystaniem „wirtualnych doradców”?

Dzień z Ekspertem to okazja, aby bezpośrednio zadać pytanie naszym ekspertom. Zachęcamy do udziału w dyskusji - 10.12.2015 r. konsultacje online na Forum prowadzą:

 Krzysztof Mogilnicki - Kierownik Zespołu Zarządzania Relacjami z Klientem CEMEX Polska

*       Arkadiusz Ulanowski - Koordynator Centrum Obsługi Klienta CEMEX Polska

Zapraszamy na Forum - Ekspert Radzi, aby uczestniczyć w dyskusji wystarczy :

*       wejść na Forum - Ekspert Radzi

*       dodać komentarz lub rozpocząć nowy temat

Kliknij na „Nowy temat”, w polu "Temat" wpisz krótki opis, a w polu „Treść” napisz więcej o interesującej Cie kwestii. Wpis zatwierdź przyciskiem „Zachowaj”. 

Twój post pojawi się jako temat i będzie widoczny dla wszystkich uczestników dyskusji. Aby komentować inne wypowiedzi używaj przycisku „Odpowiedz” pod ich treścią. 

Na Forum, w menu znajduje się "Pomoc", z której można skorzystać w razie wątpliwości.

Dzień z Ekspertem to doskonały moment, aby omówić interesujące Cię kwestie. Jeżeli we wskazanym terminie nie możesz zadać pytania ekspertowi zrób to wcześniej. Dodaj temat, a w dniu konsultacji ekspert udzieli na nie odpowiedzi.

autor: Renata Markowska-Cisak
Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM, koordynator projektów m.in. eFAKTURA, FairPay, redaktor i administrator Blog&Forum eCEMEX). Bogate doświadczenie zawodowe i szerokie zainteresowania. Myśl przewodnia: A lot of times, people don`t know what they want until you show it to them (Steve Jobs).

powrót do listy
 
Okna drewniane
Pustaki ceramiczne
Profile faliste
Kleje
Zaprawy
wiecej...  
Okna drewniane
Profile faliste
Zaprawy
Kleje
Pustaki ceramiczne
wiecej...  
więcej...
Strona główna O firmie Oferta Usługi Promocje Katalog firm Technologie Porady budowlane Forum dyskusyjne Galeria Kontakt
Copyright © FELIX 2006
Wykonanie: 2M SYSTEM